Voorbereiding op de reis naar Down Under - Reisverslag uit Rohel, Nederland van Willem Maat - WaarBenJij.nu Voorbereiding op de reis naar Down Under - Reisverslag uit Rohel, Nederland van Willem Maat - WaarBenJij.nu

Voorbereiding op de reis naar Down Under

Door: Willem Maat

Blijf op de hoogte en volg Willem

27 Oktober 2013 | Nederland, Rohel

Ik ben er helemaal klaar voor! Het zijn de laatste loodjes voor de voorbereiding op mijn reis richting Australië. De tickets, visa en andere documenten zijn geregeld. Deze week zal ik mijn werkzaamheden overdragen, mijn tas inpakken en mijn vrienden en familie nog even gedag zeggen. Aanstaande vrijdag vlieg ik richting Perth, daar start mijn trip voor de komende drie maanden. Via deze weg zal ik jullie op de hoogte houden van mijn activiteiten en belevenissen in Down Under.

  • 01 November 2013 - 09:08

    Hans:

    VEEL PLEZIER EN GENIET ER VAN, JE HEBT HET VERDIEND!!

  • 01 November 2013 - 21:21

    Hait En Mem:


    Beste Willem

    Wy hoopje dast goet oankomme silst,wat wie dat mooi datst us stean seagst fanut it fleantug.
    Wy ha der nog in mooie dei fan makke,en binne nog efkes te wokken west.

    Frounlike groeten fan Hait en Mem

  • 04 November 2013 - 13:41

    Hait En Mem:

    Hallo Willem

    Hoe is it der in Australia,en hoe giet it mei de Familie.
    Geniet der fan it komt dy ta.

    Gr.Hait en Mem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

Functie-ontwikkelaar bij Philips Consumer Lifestyle in Drachten

Actief sinds 17 Aug. 2010
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 49086

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 29 Januari 2014

Backpacken in Australië

24 Augustus 2010 - 15 Januari 2011

Studeren in Växjö

Landen bezocht: